شکر بال آسمان

سایت گردشگری و رزرو هتل شکر بال آسمان

شکر بال آسمان

سایت گردشگری و رزرو هتل شکر بال آسمان

ما برای بهترین بودن آمده ایم

  • ۰
  • ۰

شاید ازنظر خیلی ها گرفتگی لوله دلایل خیلی ساده ای دارد. مثلا یک شی در ان گیر کند یا بخشی از لوله مسدود شود. تمام این موارد درست است ولی گاها اتفاقاتی رخ می دهد که باورش برای هرکسی سخت است که علت گرفتگی لوله این موارد می باشد. در این مطلب سعی داریم عجیب ترین دلایل گرفتگی لوله ها و نیاز شما به لوله بازکنی فردوس تهران را بررسی کنیم.

گچ و سیمان در لوله

شاید تصور بر این باشد که گچ و سیمان و بهطور کلی مصالخ ساختمانی نمی تواند علت گرفتگی لوله شود ولی سخت در اشتباه هستید. تصور کنید در حال ساخت و ساز  یا تعمیر بخشی از خانه خود هستید. بعد ازا تمام کار اوین چیزی که به دهنتان می رسو این است که یک شلنگ اب را برداشته و تمامی ضایعات ساختمانی را بشورید. مقصد این مصالح مطمعنا چاه و فاضلاب است . ولی قبل از رسیدن به این قسمت باید از لوله عبور کنند. حال به علت فشار کم اب، مقداری از این موارد در داخل لوله باقی می مانند و به مرور زمان سفت می شوند. بعد از چند وقت نتیجه این شست و شوی غیر اصولی با خرج هزینه گزاف برای لوله بازکنی خواهید داد.

 خرده های آهن

آهن از مصالح ساختمانی هم عجیب تر است. چگونه ممکن است اهن وارد لوله های اب شود. البته این یک تکه فلز به هر دلیلی وارد مجاری فاضلاب شود اتفاق عجیبی نیست ولی داستان زمانی عجیب می شود که اهن مربوط به خود لوله است. اگر در پروسه ی لوله کشی ساختمان از لوله های بی کیفیت استفاده شده باشد، به مرور زمان زنگ زدگی در لوله ها رخ می دهد. خرده های کوچک ان که به دلیل زنگزدگی از لایه رویی لوله جدا می شوند به مرور زمان رسوب می کنند یا ممکن است در قسمتی از لوله با مواد غذایی یا مو قاطی شوند  و سبب گرفتگی لوله شوند.      

  • ۰۰/۱۱/۰۷
  • امیر شکرزاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی