شکر بال آسمان

سایت گردشگری و رزرو هتل شکر بال آسمان

شکر بال آسمان

سایت گردشگری و رزرو هتل شکر بال آسمان

ما برای بهترین بودن آمده ایم

  • ۰
  • ۰

 معمولا لوازمی مانند یخچال و ماشین لباسشویی همواره و در طول هفته مورد استفاده قرار می‌گیرد و باید در هنگام استفاده از آن ها و حتی بعد از استفاده از آن نکاتی را جهت نگهداری رعایت کنید تا دیرتر نیاز به تعمیر داشته باشند. البته اگر از برند هایی مانند فلر کالاهای خود را تهیه کنید می توانید بعد از هر بار خرابی با نمایندگی تعمیرات فلر در تهران تماس بگیرید تا نیاز به رعایت نکات نگهداری نداشته باشید. به هر حال لازم دانستیم در این مقاله به شما چند نکته کلیدی در نگهداری لوازم لباسشویی را عنوان کنیم.

تمیز کردن لوازم مختلف آشپز خانه

شاید خیلی ساده به نظر برسد ولی تمیز کردن مداوم وسایل آشپزخانه مانند مایکروویو می تواند خود یکی از اصلی ترین تعمیرات پیش گیرنده از خرابی باشد. زمانی که شما نظافتی مداوم را در چنین دستگاه هایی نداشته باشید کثیفی داخل آن جمع می شود و همین امر سبب می گردد موادی مانند چربی وارد برخی فیلتر ها یا روزنه های دستگاه شود. علاوه بر کاهش قدرت کارایی دستگاه، به مرور زمان ممکن است فشاری به دستگاه در حین کار بیاید و همین فشار سبب خرابی زودتر آن شود. تعویض فیلتر ها و تمیز کردن قسمت هایی از دستگاه که ممکن است با چربی و سایر مواد پر شده اند یکی از اصلی ترین نکات در تعمیر و نگهداری آن است.

قطعات شکسته را تعمیر کنید

نکته بسیار کاربردی که ممکن است کمتر کسی به آن توجه کند تعویض برخی قطعات شکسته در لوازم خانگی است. ممکن است یک واشر یا یک دستگیره کوچک در لوازم خانگی شما دچار اشکال شود و به دلیل کم اهمیت بودن به آن توجه نداشته باشید. هر چه این مورد را شما به تعویق بیندازید خطر خراب شدن گسترده لوازم شما افزایش پیدا می‌کند. زیرا عدم تغییر آن قسمت به سایر قسمت های دستگاه نیز آسیب وارد نموده و همین امر باعث می شود در طولانی ‌مدت هزینه تعمیرات شما بالا برود. اگر به اصطلاح خودتان فنی هستید نیز می توانید این مشکلات را در منزل به راحتی حل کنید.

  • ۰۱/۰۹/۰۳
  • امیر شکرزاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی