شکر بال آسمان

سایت گردشگری و رزرو هتل شکر بال آسمان

شکر بال آسمان

سایت گردشگری و رزرو هتل شکر بال آسمان

ما برای بهترین بودن آمده ایم

  • ۰
  • ۰

تصور کنید می توانید در یک بیمارستان که بیماران روانی بسیار زیادی دارد و همه قاتل هستند قرار بگیرید و چالش فرار از آنجا را اجرا کنید. این چالش نه در دنیای واقعی و نه حتی در یک اتاق فرار رخ نمی دهد. بلکه تنها در قاب گوشی شما می تواند اتفاق بیفتد. با پیشرفت تکنولوژی اتاق‌فرار ها وارد مرحله جدیدی شده اند و بازی در یک اتاق فرار که مراحل آن در گوشی شما اجرا می شود بُعد جدید این بازی ها است.  سعی داریم در این مطلب به شما بهترین بازی هایی که مربوط به اتاق فرار هستند و برای موبایل ساخته شده اند را به شما معرفی کنیم تا شروع بازی شما در این فضا با جذاب ترین موارد باشد با ما همراه باشید.

20 Best Room Escape Mobile Games For Android And iOS | Cellular News

اتاق 50

اگر می‌خواهید خودتان را با معماها زیادی به چالش بکشید اتاق ۵۰ بهترین بازی برای شما می باشد. این بازی در دو نسخه اندروید و ios طراحی شده و مجموعه ای از ۵۰ بازی با معماهای مختلف است که هر کدام در یک فضای جذاب رخ می دهد. شما می توانید در هریک از این بازی ها با زیر شاخه های آنها نیز مواجه شوید و به صورت رایگان فضای جذاب را تجربه کنید.

ترس در بیمارستان

یکی از خاص ترین بازی های موبایل در مورد اتاق فرار ترس در بیمارستان می باشد. در این بازی باید شما یکی از دوستان خود را از بیمارستان پر از زامبی نجات دهید و لازمه ی فرار از این مکان نیز حل معما های چالش دار است. گرافیک بسیار بالا و کیفیت صدای این بازی سبب می شود تا کاملا حضور ارواح را در کنار خود حس کنید و ترس سبب شود خیلی بیشتر از سایر بازی ها به دنبال حل معما ها باشید.

Escape If You Can

یکی از دیگر از بازی ها مهیج و جذاب اتاق فرار برای موبایل، اگه میتونی فرار کن می باشد. این بازی داستان فرار شما از دست پلیس با ماشین پنچر شده است. شما در ابتدای بازی ماشین را رها می کنید و وارد یک مدرسه متروکه می شوید. داستان های ترسناک و معما های زیادی در این مدرسه برای شما رخ می دهد که باید ان را در طول بازی حل کنید تا بتوانید جان سالم بدر ببرید.

  • ۰۰/۱۱/۰۸
  • امیر شکرزاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی