شکر بال آسمان

سایت گردشگری و رزرو هتل شکر بال آسمان

شکر بال آسمان

سایت گردشگری و رزرو هتل شکر بال آسمان

ما برای بهترین بودن آمده ایم

  • ۰
  • ۰

بالا زدن کفشور حمام یا سینک اشپزخانه در بسیاری از خانه ها به صورت متداوم اتفاق می افتد و دلیل ان نیز در هر منزلی متفاوت است. گاهی گرفتگی لوله ها  به قدری شدید می شود که نیاز به لوله بازکنی اندرزگو تهران پیدا می کنید. معمولا چند دلیل اصلی باعث این گرفتگی می شود و رعایت برخی نکات می تواند این مشکلات را به حداقل برساند. در این مطلب سعی داریم شما را بیشتر با دلایل گرفتگی لوله ها اشنا کنیم.

اضافه های غذا

یکی از اصلی ترین دلایلی که لوله های فاضلاب اشپزخانه دچار گرفتگی می شوند، باقی مانده ی غذاهایی است که بعد از شست و شو ظروف در داخل سینک ریخته می شود و تجمع این مواد در طولانی مدت باعث گرفتگی این لوله ها میشود. البته معمولا این موارد با تلمبه های کوچک دستی رفع می شود و نیاز به اقدام دیگری برای حل این مورد وجود ندارد.

زباله های کوچک

بعد از اینکه وسایلی مانند تیغ یا دستمال را در دسشویی و حمام استفاده کردید، بهترین جا برای دور ریختنشان سطل زباله است ولی عده ای چاه فاضلاب را برای دور ریختن این وسایل انتخاب می کنند و مطعنا بعد از ان باید با عواقبش رو به رو شوند. وسایل کوچک این چنینی در میان لوله ها گیر می کنند و به مرور زمان با حذف ذرات کوچک باعت گرفتگی لوله میشوند.

مصالح ساختمانی

ممکن است در حیات منزل یا داخل خانه در حال تعمیرات باشید و مقداری گچ و سیمان روی زمین بریزد. مطمعنا بعد از جارو کردن، اقدام به شست و شو محل می کنید و مقداری از این مصالح ممکن است وارد چاه فاضلاب شوند. در برخی موارد ، گچ و سیمان در درون لوله ها سفت می شوند و سبب گرفتگی می گردند.

  • ۰۱/۱۱/۰۴
  • امیر شکرزاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی