شکر بال آسمان

سایت گردشگری و رزرو هتل شکر بال آسمان

شکر بال آسمان

سایت گردشگری و رزرو هتل شکر بال آسمان

ما برای بهترین بودن آمده ایم

  • ۰
  • ۰

قبل از اینکه بخواهیم در مورد هینت دهی در اتاق فرار صحبت کنیم باید با معنای لغوی و مفهموی هینت اشنا شوید. مثال معلم و شاگرد بهترین وصف برای هینت دهی می تواند باشد. فرض کنید یک دانش اموز سوالی را بلد نیست و تقاضای راهنمایی از معلم می کند. معلم نمی تواند مستقیم پاسخ را به او بگوید ولی نشانه هایی را عنوان می کند تا دانش اموز به جواب نزدیک تر شود. مثلا می گوید: پاسخ مربوط به درس رستم و سهراب است.

هینت به معنای راهنمایی می باشد. زمانی که بازیکنان در حل یک معما گیر کرده اند، از این گزینه برای رد شدن از آن مرحله می توانند استفاده کنند.

هینت دهی چند نوع دارد؟

هینت دهی شاید خیلی اسان بنظر برسد و تصور شود اجرای ان تنها با گفتن چند نشانه صورت می پذیرد. ولی باید بدانید متود های مختلفی برای هینت دهی در اتاق فرار وجود دارد. نوع سرنخی که به بازیکن ها داده می شود با توجه به بازی و سناریوی ان متفاوت است. معمولا اجرای هینت دهی با ایفون، بی سیم و یا حتی تلفن صورت می گیرد.

 

مثلا در برخی اتاق ها مانیتور هایی تعبیه شده که فرصت باقی مانده بازی را به صورت شمارش معکوس نمایش می دهد. هینت ها در چنین اتاق هایی بر روی مانیتور نمایش داده می شوند. در برخی از اسکیپ روم ها نیز یک تلفن همراه به یکی از بازیکن ها داده می شود و در طول بازی از طریق همین تلفن، سرنخ ها اطلاع داده می شود.

در ساده ترین نوع هینت دهی نیز گرداننده بازی به جمع بازیکن ها می اید و یک سرنخ را نمایان می کند. البته این مدل از سرنخ دهی زیاد جالب نیست و منسوخ گشته است

چند نکته مهم در مورد سیستم سرنخ دهی در اتاق فرار

1 – به هیچ عنوان خجالت نکشید و از فرصت هایی که برای هینت گرفتن دارید، استفاده کنید زیرا برخی مواقع معما ها پیچیده تر از انی هستند که به راحتی حل شوند و زمان بازی شما ممکن است روی یک معما گرفته شود.

2 – معمولا تا 3 هینت به صورت رایگان به بازیکنان اعطا می شود و هینت های بعدی با کسر زمان همراه خواهد شد.

3 – هینت دهی در چند درجه انجام می شود که درجه اول ان اشاره ی کلی و عمومی است تا بازیکنان بتوانند سریعتر به جواب معما برسند.

  • ۰۰/۱۱/۰۴
  • امیر شکرزاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی