شکر بال آسمان

سایت گردشگری و رزرو هتل شکر بال آسمان

شکر بال آسمان

سایت گردشگری و رزرو هتل شکر بال آسمان

ما برای بهترین بودن آمده ایم

  • ۰
  • ۰

لوله ها معمولا متناسب با نوع ساختمان انتخاب می شوند. مثلا در یک ساختمان که قرار است کارکرد صنعتی داشته باشد، حدالمقدور لوله های استفاده می شوند که از استقامت بالایی برخوردار باشد و به راحتی ترکیدگی یا نشتی در ان ها اتفاق نیفتد. در پروژه های عظیم انتقال اب یا نفت نیز سعی می شود از لوله هایی با جنس خاص استفاده گردد تا در طولانی مدت، به دلیل خوردگی یا واکنش های شیمیایی دچار مشکل نشوند. انتخاب لوله مناسب شما را در گذر زمان از خدمات لوله بازکنی الهیه بی نیاز خواهد کرد. در این مطلب سعی داریم با بررسی چند مورد، بهترین لوله برای ساختمان مسکونی را بیابیم. با ما همراه باشید.

انتخاب میان پلاستیک و فلز

اولین موردی که در انتخاب لوله برای یک واحد مسکونی باید به ان توجه کنید، فلز یا پلاستیک بودن ان است. اولین موردی که پلاستیک را به فلز ارجح تر می کند، جنس سبک ان است که باعث می شود وزن کلی اسکلت ساختمان زیاد نشود و برای مواقع زلزله خطر کمتری شما را تهدید کند. همچنین پلاستیک های مورد استفاده به گونه ای ساخته می شوند تا کمترین واکنش شیمیایی را با فضای بیرون داشته باشند و همین امر مشکلاتی مانند زنگ زدگی لوله های را به طور کلی برای شما رفع خواهد کرد.

توجه به شکل ساختمان

فرم کلی ساختمان و معماری به کار رفته در ان می تواند تاثیر مستقیم بر انتخاب لوله داشته باشد. منازلی که دارای گوشه و کنار های زیادی هستند می بایست دارای لوله هایی با جنس منعطف تر باشند تا امکان قرار گیری زانو های مختلف وجود داشته باشد. لوله های فلزی برای مسیر های خطی و طولانی مناسب تر هستند ولی در منازل به واسطه ی استفاده از لوله های چند تکه، پلاستیک بهترین لوله خواهد بود.

بودجه خود را در نظر بگیرید

مطمعنا مساله قیمت نیز می تواند بر تصمیم شما برای انتخاب لوله تاثیر بگذارد. البته به هیچ وجه نباید ایمنی را فدای ارزان بودن کرد ولی اگر بخواهیم مقایسه ای بین قیمت لوله ها انجام دهیم، معمولا جنس فلز ازپلاستیک گران تر می باشد. البته استفاده از لوله های فلزی دیگر زیاد در منازل مرسوم نیست و تنها در برخی قسمت های خاص یک منزل مانند موتورخانه از این جنس لوله استفاده می شود.

  • ۰۰/۱۰/۰۳
  • امیر شکرزاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی