شکر بال آسمان

سایت گردشگری و رزرو هتل شکر بال آسمان

شکر بال آسمان

سایت گردشگری و رزرو هتل شکر بال آسمان

ما برای بهترین بودن آمده ایم

  • ۰
  • ۰

اسکیپ روم یا همان اتاق فرار یکی از مهیج ترین بازی هایی است که می توانید در یک فضای سه در چهار آن را تجربه کنید. این بازی برپایه قدرت حل مسئله در کمترین زمان ممکن طراحی شده است. اسکیپ روم های مختلفی در ایران وجود دارند که به شما این اجازه را می‌دهند تا دنیای جذاب فیلم های سینمایی را تجربه کنید. در ادامه به بررسی چند ویژگی بارز یک اتاق فرار خواهیم پرداخت.

Different (Red Room / Hunter X) - Reviews, Photos - Real Escape Room  Asakusa - Tripadvisor

تجربه ترس در اسکیپ روم

علاقمندان به سینما و فیلم های هالیوودی از طرفداران پروپاقرص اتاق های فرار هستند زیرا انقدر خود را  در میان فضای جذاب فیلم ها غرق کرده اند که همیشه دوست دارند یک بار هم که شده آن فضا را تجربه کند. اولین ویژگی بارز اسکیپ روم فضاسازی بی نظیر و نزدیک به واقعیت است که شرایطی را تداعی می‌کند تا فرد بازی کننده استرس و فشار آن لحظه را به خوبی حس کند. به عنوان مثال در بازی های آخرالزمانی مانند مردگان متحرک شما هر لحظه استرس حمله زامبی ها را خواهید داشت و ایجاد صدا و تصویرهای واقعی در چنین اتاق هایی شما را را بیش از پیش در حالت ترس چنین فضاهایی قرار می دهد.

افزایش قدرت تصمیم گیری

دومین ویژگی بارز یک اتاق فرار جذاب بالا بردن قدرت تمرکز و تصمیم گیری شماست. در حالت عادی برای حل یک معما ساعت‌ها و یا روزها وقت بگذارید و در آخر بی‌خیال رسیدن به جواب بشوید ولی در یک اسکیپ روم یک زمان محدود مانند یک ساعت در اختیار شما قرار می گیرد تا معماهای آن را حل کنید و از آن اتاق خارج شوید. گاهی فشار روانی برای حل کردن اما ها به دلیل وجود یک داستان ترسناک در پشت داستان اتاق شما را وادار به استفاده بیشتر از سلول های مغزی خواهد کرد. بازی برخی اسکیپ روم ها در مورد یک قاتل سریالی است که در صورت روج از اتاق شما را بعد از یک ساعت خواهد کشت و گاهی دیده شده افرادی با چاقو به اسکیپ‌روم وارد می‌شوند و بعد از اتمام زمان آنقدر طبیعی کار خودشان را انجام می‌دهند که ممکن است در لحظه مرگ را جلوی چشم خود ببینید. پس عقل حکم می‌کند از اتاق خارج شوید تا چنین ترسی را تجربه نکنید.

تنوع بازی های اسکیپ روم

دیگر ویژگی بارز یک اسکیپ روم جذاب می تواند تنوع بازی های آن باشد در انتخاب مکان بازی باید دقت زیادی به خرج دهید زیرا ممکن است اسکیپ روم انتخابی شما در تنوع بازی زیاد کیفیت نداشته باشد و همین امر سبب شود تا تنها یک الی دو بازی برای انتخاب وجود داشته باشد. بعضی اسکیپ‌روم ها تا ۲۰ بازی را نیز در اختیار بازی کننده ها قرار می دهند و به همین جهت دست شما برای بازی بسیار باز است و می توانید تجربه های مختلف را در اتاق های مختلف داشته باشید.

  • ۰۰/۰۸/۰۱
  • امیر شکرزاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی