شکر بال آسمان

سایت گردشگری و رزرو هتل شکر بال آسمان

شکر بال آسمان

سایت گردشگری و رزرو هتل شکر بال آسمان

ما برای بهترین بودن آمده ایم

  • ۰
  • ۰

تا کنون در شرایطی قرار گرفته اید که ندانید باید از چه مسیری به راه خود ادامه دهید؟ یک دوراهی که تابلویی ندارد و با یک اشتباه ممکن است کیلومترها از مقصد اصلی خود دور شوید. حال نکته ی بعدی این است که اگر به موقع به مقصد نرسید، برای شما گران تمام می شود. مثلا یک فرصت شغلی را از دست می دهید. اینجاست که باید سریع تصمیم بگیرید. اسکیپ روم یا اتاق فرار، چنین حالتی دارد. شما باید در یک زمان مشخص شده، سریع تصمیم بگیرید و معما های مطرح شده را حل کنید. حال قصد داریم چند اتاق فرار مطرح در ایران با بازی های منحصر به فردش را به شما معرفی کنیم

اتاق فرار مردگان متحرک – اسکیپ مستر – تهران

یکی از هیجان انگیز ترین  بازی های که در اسکیپ روم تهران مستر می توانید تجربه کنید، مردگان متحرک است. این بازی سراسر هیجان، به شما تجربه فرار از دست زامبی ها را در یک دنیای اخرزمانی القا می کند. با حل کردن معماهای این اتاق باید سریعا از ان خارج شوید تا قبل از رسیدن این موجودات اخرالزمانی از مرگ رهایی پیدا کنید.

کلبه مرگ در اسکیپ گیت اصفهان

داستانی مشابه به هانسل و گرتل با این تفاوت که اینبار پیرمرد و پیرزنی مهربان شما را پس از گم شدن از جنگل، به کلبه ی خود دعوت می کنند. با تاریک شدن هوا شما از دستپخت پیرزن مهربان می چشید و در نهایت به خوابی عمیق فرو می روید. بازی از انجا شروع می شود که دست و پای شما بسته است و باید قبل از اینکه ان ها بیایند خود را ازاد کنید و در کمتر از 60 دقیقه از ان کلبه فرار کنید.

راز سنگ سیاه در مجموعه رازماز شیراز

تجربه شرلوک هلمز شدن را همه ی ما یکبار در ذهن داشته ایم. این اتاق فرار شما را دقیقا به یک کاراگاه زبده تبدیل می کند. وقتی که در محله سنگ سیاه اجسادی پیدا می شود، شایعه وجود یک قاتل زنجیره ای دوباره به اوج خود می رسد. 4 تیم کاراگاهی قرار است بر روی این پرونده کار کنند و شما یکی از این  تیم هستید. تجربه ای متفاوت از کسف جنایت را می توانید در این مکان تجربه کنید.

کاراژ متروکه در اینفینیتی تهران

یک بازی در سبک فیلم های هالیوودی که شما در موقعیتی نفس گیر قرار می دهد. ماشین شما در جاده خراب شده و برای تعمیر به یک گاراژ متروکه می رسید. به داخل می روید تا شاید بتوانید ماشین را انجا تعمیر کنید که ناگهان صدایی مخوف را از بیرون می شنوید. در این حالت شما خودرا صاحب گاراژ جا می زنید تا بتوانید خود را هر جور شده از این مخمصه نجات دهید.

  • ۰۰/۰۷/۱۵
  • امیر شکرزاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی