شکر بال آسمان

سایت گردشگری و رزرو هتل شکر بال آسمان

شکر بال آسمان

سایت گردشگری و رزرو هتل شکر بال آسمان

ما برای بهترین بودن آمده ایم

  • ۰
  • ۰

از اعصاب خرد کن ترین اتفاقاتی که می تواند در یک منزل رخ دهد، گرفتگی لوله های ان می باشد. دلایل مختلفی باعث این اتفاق می شود که در بسیاری از ان ها بی توجهی ساکنین اصلی ترین نقش را ایفا می کند. در این مطلب به بررسی مواردی که سبب گرفتگی و نیازمند شدن شما به لوله بازکنی زعفرانیه می شود، خواهیم پرداخت:

1 – چربی و مواد غذایی به مرور زمان در درون لوله ها رسوب می کنند و اگر موهای زائد هم به ان ها اضافه شوند، به صورت یک توپ در امده و سبب گرفتگی لوله می شوند. این مدل کرفتگی معمولا با فنر زنی درست می شود و نیاز به کار دیگری نیست.

2- سیمان و گچ به واسطه ی قدرت چسبندگی و سفت شدنی که دارند اگر در لوله های فاضلاب ریخته شوند سبب گرفتگی می شوند. در هنگام ساخت و ساز، این مدل از گرفتگی بیشتر رخ می دهد و فنر زنی دیگر پاسخ گوی رفع این مشکل نخواهد بود.

3 – ریختن زباله در چاه فاضلاب دیگر علت گرفتگی لوله ها می باشد. دستمال کاغذی و تیغ های اصلاح صورت و بدن از اصلی ترین مواردی هستند که در صورت ورود به لوله ها، با سایر مواد زائد مخلوط می شوند و در قسمت هایی از لوله گیر می کنند.

 4 – زنگ زدگی لوله های فلزی نیز می تواند باعث گرفتگی شود. البته به علت استفاده از لوله های پلاستیکی، امروزه کمتر شاهد این نوع گرفتگی هستیم ولی به طور کلی زمانی که در دیگ های موتورخانه یا لوله ها زنگ زدگی اتفاق بیفتد، ذرات کوچک اهن در لوله ها رسوب می کنند و سبب گرفتگی می شوند. تمامی این موارد با اندکی هوشیاری از سمت ساکنین یک ساختمان می تواند رخ ندهد و هزینه های سرسام اور لوله بازکنی را بر این ساکنین وارد نکند.

  • ۰۰/۱۰/۰۸
  • امیر شکرزاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی