شکر بال آسمان

سایت گردشگری و رزرو هتل شکر بال آسمان

شکر بال آسمان

سایت گردشگری و رزرو هتل شکر بال آسمان

ما برای بهترین بودن آمده ایم

  • ۰
  • ۰

با پیشرفت صنایع پتروشیمی در کشور، استفاده از فرآروده های پلاستیکی نیز به سطح بالا رسیده و حرفه ای که ن تغییرات را داشته، لوله کشی می باشد. زمانی تنها لوله های فلزی در پروژه های لوله کشی مورد استفاده قرار می گرفتند ولی امروزه به دلیل قیمت و سخت بودن استفاده ان ها در بدنه ی ساختمان های مسکونی، دیگر مانند سابق از این لوله های استفاده نمی شود. البته این تغییرات در جهت سهولت کارها انجام شده و سبب گشته تا نیاز به خدمات لوله بازکنی دربند تهران نیز به حداقل میزان ممکن در برخی موارد برسد. در این مطلب سعی داریم شما را بیشتر با موارد استفاده لوله فلزی اشنا کنیم.

لوله بازکنی

موتورخانه ها

شاید لوله کشی ساختمان ها با مواد پلاستیکی به صرفه تر و راحت تر باشد ولی در موتورخانه ها همچنان باید از لوله هایی از جنس فلز استفاده شود تا فرایند انتقال اب گرم به خوبی صورت پذیرد و در صورت داغ بودن بیش از حد اب، صدمه ای به لوله ها در دراز مدت وارد نشود. همچنین لوله های متصل به شوفاژ ها از جنس فلز ساخته می شوند تا در مسیر انتقال اب گرم، تبادل گرمایی مناسبی با محیط داشته باشند.

لوله کشی مراکز صنعتی

در این مکان ها به علت وجود دستگاه های صنعتی بزرگ و وسایل تیز و همچنین ماشین الات زیاد، سعی می شود تا جنس لوله ها به گونه انتخاب شود تا در صورت برخورد با هر یک از این موارد، کمتر خسارت را متحمل شوند. همچنین در انتقال برخی مواد شیمیایی، فلزات کمترین واکنش شیمیایی را دارند و خطر نشت مواد در کارخانه به حد زیادی کم می شود.

  • ۰۰/۱۰/۰۶
  • امیر شکرزاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی