شکر بال آسمان

سایت گردشگری و رزرو هتل شکر بال آسمان

شکر بال آسمان

سایت گردشگری و رزرو هتل شکر بال آسمان

ما برای بهترین بودن آمده ایم

۳ مطلب در مهر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تا کنون در شرایطی قرار گرفته اید که ندانید باید از چه مسیری به راه خود ادامه دهید؟ یک دوراهی که تابلویی ندارد و با یک اشتباه ممکن است کیلومترها از مقصد اصلی خود دور شوید. حال نکته ی بعدی این است که اگر به موقع به مقصد نرسید، برای شما گران تمام می شود. مثلا یک فرصت شغلی را از دست می دهید. اینجاست که باید سریع تصمیم بگیرید. اسکیپ روم یا اتاق فرار، چنین حالتی دارد. شما باید در یک زمان مشخص شده، سریع تصمیم بگیرید و معما های مطرح شده را حل کنید. حال قصد داریم چند اتاق فرار مطرح در ایران با بازی های منحصر به فردش را به شما معرفی کنیم

اتاق فرار مردگان متحرک – اسکیپ مستر – تهران

یکی از هیجان انگیز ترین  بازی های که در اسکیپ روم تهران مستر می توانید تجربه کنید، مردگان متحرک است. این بازی سراسر هیجان، به شما تجربه فرار از دست زامبی ها را در یک دنیای اخرزمانی القا می کند. با حل کردن معماهای این اتاق باید سریعا از ان خارج شوید تا قبل از رسیدن این موجودات اخرالزمانی از مرگ رهایی پیدا کنید.

کلبه مرگ در اسکیپ گیت اصفهان

داستانی مشابه به هانسل و گرتل با این تفاوت که اینبار پیرمرد و پیرزنی مهربان شما را پس از گم شدن از جنگل، به کلبه ی خود دعوت می کنند. با تاریک شدن هوا شما از دستپخت پیرزن مهربان می چشید و در نهایت به خوابی عمیق فرو می روید. بازی از انجا شروع می شود که دست و پای شما بسته است و باید قبل از اینکه ان ها بیایند خود را ازاد کنید و در کمتر از 60 دقیقه از ان کلبه فرار کنید.

راز سنگ سیاه در مجموعه رازماز شیراز

تجربه شرلوک هلمز شدن را همه ی ما یکبار در ذهن داشته ایم. این اتاق فرار شما را دقیقا به یک کاراگاه زبده تبدیل می کند. وقتی که در محله سنگ سیاه اجسادی پیدا می شود، شایعه وجود یک قاتل زنجیره ای دوباره به اوج خود می رسد. 4 تیم کاراگاهی قرار است بر روی این پرونده کار کنند و شما یکی از این  تیم هستید. تجربه ای متفاوت از کسف جنایت را می توانید در این مکان تجربه کنید.

کاراژ متروکه در اینفینیتی تهران

یک بازی در سبک فیلم های هالیوودی که شما در موقعیتی نفس گیر قرار می دهد. ماشین شما در جاده خراب شده و برای تعمیر به یک گاراژ متروکه می رسید. به داخل می روید تا شاید بتوانید ماشین را انجا تعمیر کنید که ناگهان صدایی مخوف را از بیرون می شنوید. در این حالت شما خودرا صاحب گاراژ جا می زنید تا بتوانید خود را هر جور شده از این مخمصه نجات دهید.

  • امیر شکرزاده
  • ۰
  • ۰

سختی گیر

سختی گیر یا نرم کننده آب یک سیستم تصفیه می باشد برای حذف غلظت های بالای کلسیم و منیزیم که باعث ایجاد سختی آب می شود .در زمان عبور آب از داخل سختی گیر مواد معدنی موجود در آب فیلتر شده و آبی نرم و بدون سختی در لوله ها جریان می یابد.

دلیل سختی آب وجود املاحی چون کلسیم و منیزیم می باشد که شاید در نگاه اول دیده نشود ولی با گذشت زمان می توان به طور کامل وجود چنین یون هایی را که در دوش آب کاملا مشاهده کرد که به صورت رسوب آهک در روی دوش آب نقش می بندند. پس لزوم وجود نرم کننده یا سختی گیر رزینی در تمامی تجهیزاتی که با آب سر و کار دارند بیش از بیش مشاهده می شود. که باعث ناکارآمدی تجهیزات و خوردگی لوله ها می شود که هزینه های هنگفتی را بر روی دست کارفرما خواهد گذاشت.

  • امیر شکرزاده
  • ۰
  • ۰

همواره گرفتگی لوله ها در فاضلاب یکی از معضلات اصلی هر خانه‌ای بوده است. در این میان در کنار مشکلات فراوانی که این اتفاق به وجود می‌آورد، بازکردن لوله ها در اسرع وقت اصلی ترین کاری است که شما می بایست انجام دهید. فنر زدن یکی از روش های باز کردن مجاری فاضلاب و لوله هاست که با توجه به عوامل مختلف می تواند هزینه ای برای شما به ارمغان بیاورد در این مقاله سعی داریم عوامل موثر و قیمت فنر زدن را برای شما بیان کنیم

عوامل موثر بر قیمت لوله باز کنی با فنر

گاهی باز کردن لوله به صورت دستی انجام می شود و نیاز به دستگاه خاصی برای انجام اینکار نیست ولی گاها میزان گرفتگی به قدری شدید است که باید از فنر برای انجام این امر استفاده نمایید. فنر زدن با توجه به موارد زیر، هزینه های مختلفی را برای شما به ارمغان می اورد که به بررس ان ها می پردازیم.

نوع گرفتگی لوله

نوع گرفتگی منظور جایی است که این گرفتگی اتفاق افتاده است. به عنوان مثال لوله های سیفون، فاضلاب توالت، کفشوی حمام و یا پارکینگ ، برای باز کردن هر کدام قیمت متفاوتی ارائه می شود. تمامی شرکت‌ ها، قیمت پایه را در نظر می گیرند و سپس با توجه به مکانی که گرفتگی اتفاق افتاده است قیمت اصلی را برای فنر زدن به شما می‌گویند. مثلاً فنر زدن سینک ظرفشویی آسان تر است و قرار دادن لوله های فاضلاب است.

عمق گرفتگی

منظور سطحی است که این اتفاق افتاده است. به عنوان مثال گاهی گرفتگی ها مربوط به بخشی از لوله است که در ابتدای ورودی قرار دارد گاهی گرفتگی مربوط به عمق های بالای ۱۰ تا ۱۵ متر است در نتیجه هر چه عمقی گرفتگی بیشتر باشد هزینه فنر زدن و باز کردن آن نیز بیشتر می‌شود.

زمان کار با دستگاه

مورد بعدی که در قیمت لوله بازکنی با فنر موثر است زمانی است که صرف این کار می شود. مثلاً در یک ساختمان بزرگ ممکن است زمانی که طول بکشد تا فنر زدن به اتمام برسد خیلی بیشتر از باز شدن فنر در فاضلاب یک منزل مسکونی کوچک باشد در نتیجه دستمزد لوله بازکن به دلیل وقت گیر بودن کار بیشتر خواهد شد.

قیمت فنر زدن در تهران

قیمت لوله بازکنی در شرق تهران و قسمت های دیگر تهران از طرف اتحادیه مشخص میشود. به عنوان مثال قیمت هایی برای باز کردن لوله های آشپزخانه و یا تخلیه چاه و همچنین فنر زدن در نظر گرفته می‌شود و هر شرکت با توجه به تخصص و دستگاه هایی که در اختیار دارد قیمت نهایی را به شما اعلام می کند.

  • امیر شکرزاده