شکر بال آسمان

سایت گردشگری و رزرو هتل شکر بال آسمان

شکر بال آسمان

سایت گردشگری و رزرو هتل شکر بال آسمان

ما برای بهترین بودن آمده ایم

  • ۰
  • ۰

همواره گرفتگی لوله ها در فاضلاب یکی از معضلات اصلی هر خانه‌ای بوده است. در این میان در کنار مشکلات فراوانی که این اتفاق به وجود می‌آورد، بازکردن لوله ها در اسرع وقت اصلی ترین کاری است که شما می بایست انجام دهید. فنر زدن یکی از روش های باز کردن مجاری فاضلاب و لوله هاست که با توجه به عوامل مختلف می تواند هزینه ای برای شما به ارمغان بیاورد در این مقاله سعی داریم عوامل موثر و قیمت فنر زدن را برای شما بیان کنیم

عوامل موثر بر قیمت لوله باز کنی با فنر

گاهی باز کردن لوله به صورت دستی انجام می شود و نیاز به دستگاه خاصی برای انجام اینکار نیست ولی گاها میزان گرفتگی به قدری شدید است که باید از فنر برای انجام این امر استفاده نمایید. فنر زدن با توجه به موارد زیر، هزینه های مختلفی را برای شما به ارمغان می اورد که به بررس ان ها می پردازیم.

نوع گرفتگی لوله

نوع گرفتگی منظور جایی است که این گرفتگی اتفاق افتاده است. به عنوان مثال لوله های سیفون، فاضلاب توالت، کفشوی حمام و یا پارکینگ ، برای باز کردن هر کدام قیمت متفاوتی ارائه می شود. تمامی شرکت‌ ها، قیمت پایه را در نظر می گیرند و سپس با توجه به مکانی که گرفتگی اتفاق افتاده است قیمت اصلی را برای فنر زدن به شما می‌گویند. مثلاً فنر زدن سینک ظرفشویی آسان تر است و قرار دادن لوله های فاضلاب است.

عمق گرفتگی

منظور سطحی است که این اتفاق افتاده است. به عنوان مثال گاهی گرفتگی ها مربوط به بخشی از لوله است که در ابتدای ورودی قرار دارد گاهی گرفتگی مربوط به عمق های بالای ۱۰ تا ۱۵ متر است در نتیجه هر چه عمقی گرفتگی بیشتر باشد هزینه فنر زدن و باز کردن آن نیز بیشتر می‌شود.

زمان کار با دستگاه

مورد بعدی که در قیمت لوله بازکنی با فنر موثر است زمانی است که صرف این کار می شود. مثلاً در یک ساختمان بزرگ ممکن است زمانی که طول بکشد تا فنر زدن به اتمام برسد خیلی بیشتر از باز شدن فنر در فاضلاب یک منزل مسکونی کوچک باشد در نتیجه دستمزد لوله بازکن به دلیل وقت گیر بودن کار بیشتر خواهد شد.

قیمت فنر زدن در تهران

قیمت لوله بازکنی در شرق تهران و قسمت های دیگر تهران از طرف اتحادیه مشخص میشود. به عنوان مثال قیمت هایی برای باز کردن لوله های آشپزخانه و یا تخلیه چاه و همچنین فنر زدن در نظر گرفته می‌شود و هر شرکت با توجه به تخصص و دستگاه هایی که در اختیار دارد قیمت نهایی را به شما اعلام می کند.

  • ۰۰/۰۷/۰۳
  • امیر شکرزاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی