شکر بال آسمان

سایت گردشگری و رزرو هتل شکر بال آسمان

شکر بال آسمان

سایت گردشگری و رزرو هتل شکر بال آسمان

ما برای بهترین بودن آمده ایم

  • ۰
  • ۰

مطمئنا تا کنون اسم اتاق فرار را شنیده اید. فیلم های بسیار زیادی بر اساس این بازی ساخته شده و همه ما گاهی خودمان را جای نقش های اصلی فیلم ها قرار داده ایم تا در روند حل معما با آنها کمک کنیم. ولی قرار گرفتن در شرایط اتاق فرار مطمئناً سخت تر از چیزی است که فکر می کنیم. سوالی که اینجا مطرح می‌شود این است که اگر وارد یک اتاق فرار شویم چگونه رکورد بزنیم و معما ها را در سریعترین زمان ممکن حل کنیم. پاسخ این سوال در ادامه مطلب داده می‌شود.

اولین نکته توجه به قوانین اتاق است

 شاید بگویید زیاد باهوش نیستید و نمی توانید از پس حل کردن معما ها بر بیایید. زمانی که در یک بازی قرار می گیرید قوانین برای این وضع می شود تا شما بتوانید سریعتر و راحت تر به جواب معما ها برسید. راهنمایی هایی که قبل از اتاق فرار توسط اسکیپ مستر به شما داده می شود را اگر به خوبی دنبال کنید می‌توانید در سریعترین زمان ممکن به پاسخ هر معما برسید.

تقسیم کار و کار گروهی

 معمولاً در هر اتاق دو یا سه معما قرار دارد. برای اینکه بتوانید زودتر به جواب هر کدام از این معماها برسید بهتر است گروه خود را به دسته های دو یا سه نفره تقسیم کنید و هر چند نفر روی یک جعبه کار کنند. این که همه افراد روی یک معما متمرکز شوند باعث می شود زمان زیادی از شما گرفته شود و برخی معما ها نیز جا بیفتد. همچنین در فرآیند حل معما اگر با مشکلی مواجه شدید بهتر است از سایر افراد کمک بگیرید تا سریعتر بتوانید از اتاق مربوطه خارج شوید.

سر نخ های استفاده شده را رها کنید

ممکن است شما با استفاده از یک کتاب و صفحات آن به اعدادی دست پیدا کنید که قفل یکی از جواب های بازی را باز کنید. باید به این نکته توجه کنید که بعد از استفاده از کتاب دیگر ان سرنخ هیچ استفاده برای شما نخواهد داشت و وقت گذاشتن برای استخراج سایر رمز های معما و جواب ها از داخل آن کار بیهوده ای است. بعد از استفاده از هر سرنخ  آن را فراموش کرده و به دنبال سرنخ های جدید می گردد.

خوب بگردید

گاهی ممکن است شما برخی از قسمتهای اتاق فرار را نادیده بگیرید. مثلا بالای قفسه کتابخانه، وسایل روی یک طاقچه، یک تابلو که روی دیوار قرار گرفته ممکن است سرنخی را در خود گنجانده باشد. گاهی در اتاق‌ فرار ها روی بخشهایی سر نخ قرار می‌دهند که حتی فکر شما به آن نمی رسد. تابلو های بر روی دستگیره برخی در ها قرار گرفته اند که بسیار کوچک هستند ولی سرنخ حل معماها روی آنها است. همیشه به جزئیات یک اتاق فرار توجه کنید تا بتوانید معماها را سریعتر حل کنید

  • ۰۰/۱۱/۱۶
  • امیر شکرزاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی