شکر بال آسمان

سایت گردشگری و رزرو هتل شکر بال آسمان

شکر بال آسمان

سایت گردشگری و رزرو هتل شکر بال آسمان

ما برای بهترین بودن آمده ایم

  • ۰
  • ۰

مشکل گرفتگی لوله ها ممکن است در هر خانه ای اتفاق بیفتد. شهر های بزرگ مخصوصا بیشتر با این مورد رو به رو می شوند. به این سبب که معمولا در اپارتمان ها زانوی لوله ها بیشتر است و در صورت فرسودگی نیز ، تشخیص ان به سختی ممکن می شود. فرض کنید در شمال تهران، به دنبال لوله بازکنی شریعتی تهران باشید، برای اینکار مطمعنا در گوگل سرچ خواهید کرد تا یک شماره تماس پیدا کنید تا یک تیم حرفه ای برای رفع مشکل شما اقدام نمایند. ولی قبل از هرکاری باید ببینید مشکل کار دقیقا چیست تا بتوانید توضیحات کاملی به تیمی اعزامی بدهید. در ادامه به چند نشانه ی اصلی رفتگی یا ترکیدگی لوله می پردازیم:

What to Do When a Pipe Burst in your Home (6 Steps)

نشانه های ترکیدگی لوله

نم زدگی دیوار

اولین نشانه ای که ممکن است به چشم بخورد، نم زدگی دیوار ها می باشد. هر بهشی از دیوار که تغییر رنگ داشت می تواند به شما پالس ترکیدگی یک لوله را بدهد.

کاهش فشار آب

کاهش فشار اب نیز می تواند نمایانگر ترکیدگی یا گرفتگی لوله های باشد. ممکن است مدتی حس کنید فشار اب منزل از حد همیشگی کمتر شده است. در چنین شرایطی باید احتمال ترکیدگی را نیز مد نظر بگیرید.

افزایش نرخ قبض آب

گاهی اوقات شما ممکن است در قبض خود تغییرات قیمتی زیادی را مشاهده کنید. مثلا اگر همیشه قبض اب شما هزار تومن می اید، در ماه جدید این مبلغ به  200هزار تومان برسد بدون اینکه شما افزایش مصرف خاصی داشته باشید. در چنین شرایطی مطمعنا مشکل در لوله های ساختمان شما وجود دارد که منجر به بروز این مشکل  شده است.

در تمامی این شرایط باید یک متخصص را استخدام کنید تا کلیه لوله های ساختمان را با دستگاه بررسی کنید و ترکیدگی احتمالی را یافته و درصدد رفه آن اقدام کند.

  • ۰۱/۱۱/۰۴
  • امیر شکرزاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی