شکر بال آسمان

سایت گردشگری و رزرو هتل شکر بال آسمان

شکر بال آسمان

سایت گردشگری و رزرو هتل شکر بال آسمان

ما برای بهترین بودن آمده ایم

  • ۰
  • ۰

همواره ممکن است با مشکل ترکیدگی لوله مواجه شوید. هر کدام از ترکیدگی ها هم دلایل مشخصی دارند. مثلا در فصل زمستان، یخ زدن لوله ها سبب چنین رویدادی می شود. در برخی خانه ها، فشار بیش از حد به لوله هایی که در سطح زمین کار شده اند توسط وسایل سنگین یا اتوموبیل و در بیشتر اوقات نیز زنگ زدگی سبب این امر می شود. برای جلوگیری از هر کدام از این شرایط و عدم نیاز به شرکت لوله بازکنی نظام آباد ، یک راه کار وجود دارد که می توانید.

جلوگیری از یخ زدن لوله

لوله ها در فصل های سرد دچار یخ زدگی می شوند و همین امر در برخی مواقع سبب ترکیدگی می گردد. استفاده از پشم شیشه و پوشش های مشابه می تواند روشی جهت جلوگیری از ترکیدن لوله باشد. همچنین در مناطقی که احتمال این اتفاق بیشتر است، لوله ها در زمین و داخل دیوار بهتر است کار شود.

نریختن اشیا فلزی در لوله

گرفتگی لوله ها معمولا باعث ترکیدگی نمی شود ولی در برخی مواقع ممکن است اشیا نوک تیز و فلزی وارد لوله های پلاستیکی شوند و بر اثر فشار، لوله اسیب ببیند. باید توجه داشته باشید که به دلیل این که همواره ممکن است زباله های این چنینی وارد لوله های فاضلاب شوند، بهتر لوله های این قسمت از جنس مستحکم تری انتخاب شوند.

لوله ها به سطح زمین نزدیک نباشند

در برخی مناطق ممکن است ماشین الات سنگین تردد داشته باشند. فشاری که این وسایل به سطح زمین وارد می کنند به قدری زیاد است که لوله ها اگر در نزدیکی سطح باشند، ممکن است دچار اسیب جدی شوند. باید توجه داشته باشید که در خانه های مسکونی و مخصوصا در پارکینگ ها نباید لوله ها روی زمین کار شوند.

  • ۰۰/۱۰/۱۱
  • امیر شکرزاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی